Nog één week te gaan....

11 januari 2017 - Amsterdam, Nederland

Welkom op mijn reisblog!

Sabine Around The World (voornamelijk het zuidelijk halfrond dan)
Over precies één weekje gaat mijn reis al beginnen. Hoewel ik de laatste tijd ook veel aan het reizen ben, in de bus van Uithoorn naar Amsterdam Noord.

Heel onrealistisch en ik moet nog ontzettend veel doen... en bij voorkeur iedereen nog eventjes zien.
Volgende week ga ik naar Kaapstad, over land via Namibie, victoria falls en Mozambique tot aan Nairobi (Kenia), dat is in ieder geval mijn plan of het ook zo gaat lopen.... 3 maanden mag ik over deze reis doen. Na Afrika ben ik een weekje in Nederland om iedereen weer te zien. Vervolgens vervolg ik mijn reis naar India, Nepal en Indonesië.

Wil je op de hoogte blijven van mijn avonturen, de dingen waarover ik mij verwondert en wie, wat, waar mij versteld doen staan. Volg dan mijn reisblog. J

Veel liefs vanuit Nederland

1. Wieteke:
    11 januari 2017
    Natuurlijk willen wij alles van jou volgen. In gedachten kan ik dan lekker met je mee reizen terwijl ik rond waggel en niet meer zoveel zal rezen
    Veel plezier Wieteke, Ivo en Max
  2. Rob:
    11 januari 2017
    Sabine, ik wens je heel veel mooie momenten.
    Hoe reis je van Kaapstad via Namibië naar Vic falls? Met Nomadtours toevallig?

Geniet er van.
  3. Wil Voorn:
    11 januari 2017
    Succes. Gelukkig maar zeker genieten van alles. Ik ga je volgen.....
  4. Wil Voorn:
    11 januari 2017
    Succes, Geluk maar zeker genieten van alles!
    Ik ga je volgen.....
  5. Ineke Bouwmeester:
    12 januari 2017
    Sabine,,,heel veel reisplezier!! En pas goed opjezelf
  6. Marcel:
    12 januari 2017
    Nou ik ga het allemaal volgen hoor. Want ik heb zo het gevoel dat je niet meer terug komt...
  7. José:
    13 januari 2017
    Lieve Sabine, heel veel reisplezier, ga genieten!
    Pas op jezelf en ik reis een beetje met je mee!
  8. Cynthia:
    16 januari 2017
    Ik ga je missen! En wil jou reisverhaal zeker volgen! X